Reklamacja towarów

Kupującemy powinien sprawdzić stan przesyłki (uszkodzenie pudełka) przy odbiorze przesyłki od kuriera – Czeskiej poczty. Kupujący ma prawo odmówić przyjęcia przesyłki noszącej ślady uszkodzenia. Jeżeli przyjmie tak uszkodzoną przesyłkę, konieczne jest odnotowanie szkody w protokole zdawczym kuriera. Późniejsze reklamacje w tym zakresie nie będą brane pod uwagę.

Po otrzymaniu przesyłki towar objęty jest 24 miesięczną gwarancją. W przypadku wystąpienia w tym czasie wady towaru kupującemu przysługuje prawo do złożenia reklamacji. W takim przypadku należy skopiować fakturę lub napisać swoje imię i nazwisko, adres, numer telefonu, numer zamówienia (faktura) na kartce papieru i wysłać wraz z towarem na adres wskazany na fakturze (lub na naszej stronie internetowej).

   
Zalecamy skorzystanie z formularza reklamacyjnego w celu szybszego rozpatrzenia reklamacji.    

Towar do reklamacji należy przesłać czysty. Zapakować do odpowiedniego opakowania. Kurier nie odpowiada za źle zapakowane przesyłki, a producent nie przyjmuje gwarancji na towary uszkodzone w transporcie.

Składając reklamację Kupujący zobowiązany jest do przekazania towaru czystego zgodnie z przepisami higienicznymi i ogólnymi zasadami higieny, w tym wszystkich komponentów i akcesoriów. (Zgodnie z ustawą 258/2000 Sb. - Ustawa o ochronie zdrowia, rzeczy przeznaczone do dalszej manipulacji muszą być czyste).

 

Proszę klientów, że towar do zwrótu / wymiony / ku skarge wysłac do adres:

HS-Sport shops s.r.o.

Krkonošská 16

54301 Vrchlabí

CZECH REPUBLIC

 

Sprzedawca ma 30 dni od otrzymania towaru na rozpatrzenie reklamacji .W przypadku uzasadnienia reklamacji, kupującemu przysługuje zwrot niezbędnych kosztów, w szczególności kosztów przesyłki, które zapłacił przy wysyłce reklamowanego towaru. W takim przypadku należy zeskanować formularz zgłoszeniowy i przesłać go na nasz adres e-mailowy.

W przypadku uznania reklamacji przez producenta kwota zostanie zwrócona na podane przez Państwa konto lub zostanie wysłany do Państwa identyczny nowy towar.

Po uznaniu reklamacji okres gwarancji ulega przedłużeniu o czas trwania reklamacji. W przypadku nieuzasadnionej reklamacji okres gwarancji nie ulega przedłużeniu. Jeżeli reklamacja towaru została rozstrzygnięta poprzez wymianę towaru na nowy w ustawowym terminie, okres gwarancji zaczyna biec ponownie od daty złożenia reklamacji.

Zawsze starannie przechowuj wszystkie dokumenty związane z reklamacją.


 

Najtańsza opcja wymiany i zwrotu towaru:

InPost a PACKETA proponuje wysłanie przesyłki zwrotnej za jedyne 8,90 zł przy wymianie, zwrocie lub reklamacji.

Więcej informacji o usłudze PACKETA znajdziesz tutaj: POKAŻ

Więcej informacji o InPost znajdziesz tutaj: POKAŻ




 

Formularz reklamacyjny możesz pobrać tutaj: FORMULARZ REKLAMACYJNY

 


Bezpieczny zakup oryginalne towary, bezpieczne płatności
Sprawdzone przez klientów prawdziwe opinie naszych klientów
Darmowa wysyłka przy zakupach powyżej 499 zł
Szybka wysyłka szeroki wybór produktów w magazynie

Za Twoją zgodą zapewniasz, że nasza strona zapamiętuje to, co masz w koszyku, poleca wybrane przez Ciebie produkty i zapamiętuje Twój login, dzięki czemu nie musisz się logować za każdym razem, gdy odwiedzasz nasz e-sklep. Cookies to małe pliki, które są tymczasowo przechowywane w Twojej przeglądarce – wyrażając zgodę na ich przetwarzanie, pomagasz nam ulepszać naszą stronę.

Ustawienia szczegółoweZezwól na wszystko
GLAMI
Glami