Reklamacja towarów
Kupującemy powinien sprawdzić stan przesyłki (uszkodzenie pudełka) przy odbiorze przesyłki od kuriera – Czeskiej poczty. Kupujący ma prawo odmówić przyjęcia przesyłki noszącej ślady uszkodzenia. Jeżeli przyjmie tak uszkodzoną przesyłkę, konieczne jest odnotowanie szkody w protokole zdawczym kuriera. Późniejsze reklamacje w tym zakresie nie będą brane pod uwagę. Po otrzymaniu przesyłki towar objęty jest 24 miesięczną gwarancją. W przypadku wystąpienia w tym czasie wady towaru kupującemu przysługuje prawo do złożenia reklamacji. W takim przypadku należy skopiować fakturę lub napisać swoje imię i nazwisko, adres, numer telefonu, numer zamówienia (faktura) na kartce papieru i wysłać wraz z towarem na adres wskazany na fakturze (lub na naszej stronie internetowej). |
||
Zalecamy skorzystanie z formularza reklamacyjnego w celu szybszego rozpatrzenia reklamacji. | ||
Towar do reklamacji należy przesłać czysty. Zapakować do odpowiedniego opakowania. Kurier nie odpowiada za źle zapakowane przesyłki, a producent nie przyjmuje gwarancji na towary uszkodzone w transporcie. Składając reklamację Kupujący zobowiązany jest do przekazania towaru czystego zgodnie z przepisami higienicznymi i ogólnymi zasadami higieny, w tym wszystkich komponentów i akcesoriów. (Zgodnie z ustawą 258/2000 Sb. - Ustawa o ochronie zdrowia, rzeczy przeznaczone do dalszej manipulacji muszą być czyste).
Proszę klientów, że towar do zwrótu / wymiony / ku skarge wysłac do adres: HS-Sport shops s.r.o. Krkonošská 16 54301 Vrchlabí CZECH REPUBLIC
Sprzedawca ma 30 dni od otrzymania towaru na rozpatrzenie reklamacji .W przypadku uzasadnienia reklamacji, kupującemu przysługuje zwrot niezbędnych kosztów, w szczególności kosztów przesyłki, które zapłacił przy wysyłce reklamowanego towaru. W takim przypadku należy zeskanować formularz zgłoszeniowy i przesłać go na nasz adres e-mailowy. W przypadku uznania reklamacji przez producenta kwota zostanie zwrócona na podane przez Państwa konto lub zostanie wysłany do Państwa identyczny nowy towar. Po uznaniu reklamacji okres gwarancji ulega przedłużeniu o czas trwania reklamacji. W przypadku nieuzasadnionej reklamacji okres gwarancji nie ulega przedłużeniu. Jeżeli reklamacja towaru została rozstrzygnięta poprzez wymianę towaru na nowy w ustawowym terminie, okres gwarancji zaczyna biec ponownie od daty złożenia reklamacji. Zawsze starannie przechowuj wszystkie dokumenty związane z reklamacją.
Najtańsza opcja wymiany i zwrotu towaru: InPost a PACKETA proponuje wysłanie przesyłki zwrotnej za jedyne 8,90 zł przy wymianie, zwrocie lub reklamacji. Więcej informacji o usłudze PACKETA znajdziesz tutaj: POKAŻ Więcej informacji o InPost znajdziesz tutaj: POKAŻ
Formularz reklamacyjny możesz pobrać tutaj: FORMULARZ REKLAMACYJNY
|