Często Zadawane Pytania
Oto odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania.
Jeśli nie znajdziesz tutaj odpowiedzi na swoje pytanie, z przyjemnością doradzimy Ci pod adresem e-mail: info@hs-sport.cz
PRZED ZAKUPEM:
Jakie opcje transportu oferujecie?
- Przesylkownia.pl
- Dostawa kurierska na adres
- Pełne informacje o transporcie można znaleźć tutaj: LINK
Jakie rodzaje płatności oferujecie?
- Zamówienia w sklepie internetowym można opłacić online kartą płatniczą, przelewem bankowym i za pobraniem
- w sklepie można zapłacić gotówką oraz kartą kredytową
- Pełne informacje o płatnościach można znaleźć tutaj: LINK
Ile zapłacę za wysyłkę?
- najtańszy transport to 18,99 PLN
- od 499 PLN otrzymujesz bezpłatną wysyłkę
Jak zastosować kod rabatowy?
- wstawiasz kod rabatowy do koszyka, gdzie pod produktami znajdziesz opcję: ( mam kupon rabatowy / podarunkowy i chcę z niego skorzystać )
Jak anulować zamówienie?
- jeśli zmieniłeś zamówienie, poinformuj nas o tym e-mailem: info@hs-sport.cz
Nie wiem, jak wybrać rozmiar, czy możesz mi doradzić?
- Chętnie doradzimy w wyborze, a jeśli produkt nie ma tabeli rozmiarów, od razu zmierzymy dla Ciebie konkretną sztukę
- jeśli nadal wahasz się co do rozmiaru, zatrzymaj się przy sklepie, w którym możesz wypróbować towar
- Więcej informacji i tabele rozmiarów od producentów można znaleźć na naszej stronie internetowej: LINK
Czy zakupy w Twoim e-sklepie są bezpieczne ?
- dokładamy wszelkich starań, aby zakupy były wygodne i bezpieczne
- Sklep internetowy działa na bezpiecznym połączeniu HTTPS
- podczas płatności online zostaniesz przekierowany do bezpiecznej bramki płatności GoPay
Jakie są zalety Twojego programu lojalnościowego ?
- Kody rabatowe VIP
- Wydarzenia specjalne i konkursy
- Produkty bonusowe po okazyjnych cenach
- Przegląd Twoich zamówień i faktur
- Ekspresowy zwrot pieniędzy w przypadku odstąpienia od umowy kupna (w ciągu 7 dni) *
- Newsletter z bieżącymi wydarzeniami w sieci i sklepach stacjonarnych
- Wystarczy, że zarejestrujesz się za darmo i od razu zaczniesz czerpać korzyści: REJESTRACJA
PRZY ZAKUPIE:
Skąd mam wiedzieć, że zaakceptowałeś moje zamówienie?
- Po wysłaniu zamówienia otrzymam e-mail informacyjny, w którym znajdziesz bardziej szczegółowe informacje
J czy mogę edytować zamówienie?
- jeśli chcesz edytować treść zamówienia po jego wysłaniu prosimy o kontakt mailowy: info@hs-sport.cz
Jak długo trwa składowanie towarów z magazynu zewnętrznego?
- czas dostawy wynosi zwykle 5 dni roboczych
- po dostawie towaru z magazynu zewnętrznego, towar natychmiast wysyłany jest pod wskazany adres
Kiedy nadejdzie zamówienie?
- Poinformujemy Cię e-mailem o wysłaniu zamówienia
- Gdy tylko przekażemy towar przewoźnikowi, otrzymasz wiadomość e-mail
- Następnie możesz śledzić przesyłkę u przewoźnika
Kiedy mogę odebrać towar w sklepie?
- jeśli zamówiłeś towar na magazynie, zwykle następnego dnia roboczego
- gdy tylko towar będzie gotowy do odbioru w sklepie, otrzymasz wiadomość e-mail z informacją
PO ZAKUPIE:
Towar nie pasuje do mnie, czy mogę je wymienić?
- jeśli zamówiony towar nie pasuje do Ciebie, możesz go wymienić w ciągu 14 dni
- Wymienimy Twój przedmiot na inny rozmiar lub inny produkt
- Szczegółowe instrukcje wymiany towaru można znaleźć tutaj: LINK
Towar nie spełnia moich oczekiwań, czy mogę go zwrócić?
- jeśli zamówiony towar Ci nie odpowiada, możesz go zwrócić w ciągu 14 dni od otrzymania
- Szczegółowe instrukcje zwrotu towaru znajdziesz tutaj: LINK
Produkt ma wadę, jak mogę reklamować towar?
- Przykro nam, że napotkasz problem
- prosimy o przesłanie towaru na REKLAMACJĘ , gdzie postaramy się wszystko rozwiązać zgodnie z Państwa oczekiwaniami
Jeśli nie znalazłeś odpowiedzi na swoje pytanie, nie wahaj się z nami skontaktować.
Chętnie doradzimy:
EMAIL: info@hs-sport.pl
TELEFON: +420 605 261 513