Warunki sprzedaży

Ogólne Warunki Handlowe (OWH) obowiązują od 1.1.2014    
     
Zarządca sklepu: HS-SPORT shops s.r.o.  
Adres fakturacyjny: HS-SPORT shops s.r.o. (Martin Schliegsbir)  
  Lánov 345  
  543 41 Lánov  
  ID firmy: 09761781  
  Steuernummer: CZ09761781  
Kupujący składając zamówienie potwierdza, że zapoznał się z OWH, że zgadza się z nimi w obowiązującym brzmieniu w momencie wysłania zamówienia.

 


1. Zamówienie

 

Wszystkie wysłane zamówienia są wiążące. Kupujący swoim zamówieniem potwierdza, że zgadza się z warunkami handlowymi oraz procedurą reklamacyjną hs-sport.pl. Jeśli kupujący zrezygnuje z zamówienia lub chciałby zmienić zamówienie, należy jak najszybciej skontaktować się ze sprzedającym telefonicznie lub e-mailowo.

 


2. Ceny

 

Wszystkie ceny są cenami umownymi i są zawsze aktualne i obowiązujące w momencie wysłania zamówienia. Ceny są ostateczne wraz z podatkiem VAT. Ceny promocyjne obowiązują do wyczerpania zapasów lub przez określony czas.

 


 

3. Sposób dostawy towaru

Towar wysyłamy w ciągu 48 godzin (w dni robocze) po otrzymaniu wiążącego zamówienia, jeśli towar jest na stanie w sklepach w Trutnovie lub Vrchlabí (w magazynie TU lub w magazynie VR). Jeśli jeden lub więcej produktów z zamówienia jest na magazynie zewnętrznym (na stanie EXT - czyli musimy towar zamówić), zamówienie jest zazwyczaj wysyłane w ciągu 4-6 dni roboczych. Przesyłka jest nadana jako Paczka do rąk własnych (z gwarancją dostawy do drugiego dnia roboczego po nadaniu) lub pocztą. Towar zostanie dostarczony pod adres DORĘCZENIA podany w zamówieniu.

W przypadku, gdy wybrany towar nie może być już dostarczony lub zamówiony, nasz pracownik skontaktuje się z Państwem i zaproponuje wymianę na inny rodzaj towaru, lub anuluje zamówienie.

 


4. Odbiór towaru

 

Kupujący, odbierając towar we własnym interesie powinien sprawdzić czy opakowanie nie jest uszkodzone. W przypadku stwierdzenia uszkodzenia opakowania sporządza protokół z kurierem o uszkodzeniu przesyłki. Po otrzymaniu przesyłki Kupujący powinien sprawdzić czy dostarczony (zamówiony) towar jest zgodny z załączoną fakturą, a w przypadku niezgodności niezwłocznie (telefonicznie lub e-mailem) poinformować obsługę sklepu.

Jeśli klient będzie chciał ponownie wysłać przesyłkę, której NIE ODEBRAŁ , zostanie naliczona nowa opłata pocztowa w wysokości 24,99 zł.

 


5. Opcje wysyłki i płatności

 

Opcje transportu:

  • Dostawa kurierska na adres
  • Packeta.pl (InPost Paczkomat)

Koszt wysyłki przy zamówieniu do 499 zł wynosi 24,99 zł (przy płatności z góry, kartą płatniczą online).
Płatność za pobraniem wynosi 9,90 zł.

Przy zakupach powyżej 499 zł przesyłka gratis.

Opłata za zwrot InPost i Packet wynosi 8,90 zł.

 

Płatność:

  • Płatność kartą online
  • Przelew płatność z góry
  • Płatność przy odbiorze

 


6. Wymiana towaru - procedura wymiany towaru

 

Jeżeli zamówiłeś towar, który Ci nie odpowiada lub nie jest całkowicie zgodny z Twoimi wyobrażeniami, chętnie wymienimy go na inny rozmiar lub inny towar. Tylko nieuszkodzony i nienoszony towar można zapakować i odesłać wraz z formularzem do naszego sklepu.

Kupujący ma prawo dokonać wymiany towaru w ciągu 14 dni od otrzymania przesyłki bez podania przyczyny.

Jak tylko nadejdzie przesyłka, od razu zostanie ona wymieniona lub klient będzie poinformowany o stanie wybranego towaru, a jeśli dany towar znajduje się na stanie , to nadejdzie następnego dnia roboczego.

Zalecamy sprawdzenie dostępności towarów na stronie www.hs-sport.pl, które chcesz wymienić (możesz również napisać wariant zastępczy lub poczekać, jeśli istnieje możliwość zamówienia i wymiany poszukiwanego towaru z kilkudniowym opóźnieniem). Jak tylko nadejdzie przesyłka, zostanie ona natychmiast wymieniona lub zostaniesz poinformowany o stanie poszukiwanego towaru, a jeśli mamy na stanie cały potrzebny towar do wymiany, zostanie wysłany następnego dnia roboczego.

Nie przyjmujemy towaru na wymianę z następujących powodów:

  • ubrania są bez oryginalnych metek, etykiet
  • towary są prane
  • towary są brudne, mokre lub brzydko pachnące
  • część towarów lub akcesoriów jest uszkodzona lub jej      brakuje
  • bielizny, strojów kąpielowych i skarpet nie można      zwrócić ani wymienić ze względów higienicznych

Jeśli którykolwiek z powyższych warunków nie zostanie spełniony, nie przyjmiemy prośby o wymianę, a towar zostanie zwrócony.

W przypadku niewłaściwie dobranego rozmiaru przez klienta zastrzegamy sobie prawo do ponownego obciążenia kosztów związanych z transportem.

Wymieniony towar wyślemy kurierem na wskazany adres - przesyłka 24,99 zł i za pobraniem 9,90 zł .

W przypadku wymiany towaru za mniejszą sumę niż na fakturze, prosimy o podanie numeru konta, abyśmy mogli zwrócić nadpłatę. Przy wymianie towaru za wyższą sumę niż na fakturze, towar wyślemy za pobraniem.

 

Proszę klientów, że towar do zwrótu / wymiony / ku skarge wysłac do adres:

Kilpi store a Regatta shop
Krkonošská 16
54301 Vrchlabí
CZECH REPUBLIC

 


7. Odstąpienie od umowy kupna

 

W przypadku zawarcia umowy kupna za pomocą środków porozumiewania się na odległość (w sklepie internetowym) kupujący ma prawo odstąpić od umowy w terminie 14 dni od otrzymania towaru bez podania przyczyny zgodnie z §1829 par.1 Kodeksu Cywilnego.

Towar należy zwrócić w stanie nieuszkodzonym, bez śladów użytkowania oraz w miarę możliwości z metkami. Jednocześnie należy dołączyć kopię faktury i podać numer konta, na które życzą sobie Państwo zwrócić kwotę. Należy sobie uświadomić, że przepisów ustawy o odstąpieniu od umowy w terminie 14 dni nie można rozumieć jako możliwości bezpłatnego wypożyczenia towaru.

Aby odstąpić od umowy kupna, skorzystaj z tego wzoru formularza dostarczonego przez sprzedawcę, który stanowi załącznik do niniejszych OWH.

Sprzedawca zwróci środki pieniężne bez zbędnej zwłoki, nie później niż 14 dni od odstąpienia od umowy.

Po dostarczeniu zwróconego towaru (odstąpieniu od umowy kupna), kupującemu zostanie wysłana kwota odpowiadająca cenie za zapłacony towar. Opłatę pocztową przy zwrocie towaru pokrywa kupujący.

W przypadku zwrotu tylko części towaru z zamówienia wysokość rabatu ilościowego, lojalnościowego czy innego uwzględnionego na fakturze, zostanie przeliczona.

Jeżeli klient skorzystał w zamówieniu z darmowej wysyłki przy zakupach powyżej 499 zł i przy zwrocie pozostała część zamówienia nie przekracza 499 zł, to przy zwrocie pieniędzy na konto, zostanie potrącone 24,99 zł za przesyłkę, tak jak gdyby klient nie zamówił towaru powyżej 499 zł.

NIE WYSYŁAJ TOWARÓW odsyłanych za pobraniem . Otrzymana w ten sposób przesyłka nie zostanie przyjęta.

* Zwroty w Republice Czeskiej odbywają się wyłącznie przelewem na wskazane konto

Kupującemu nie przysługuje prawo do odstąpienia od umowy kupna, jeżeli:

  • ubrania są bez oryginalnych metek, etykiet
  • towary są prane
  • towary są brudne, mokre lub brzydko pachnące
  • część towarów lub akcesoriów jest uszkodzona lub jej      brakuje
  • bielizny, strojów kąpielowych i skarpet nie można      zwrócić ani wymienić ze względów higienicznych

 

Proszę klientów, że towar do zwrótu / wymiony / ku skarge wysłac do adres:

Kilpi store a Regatta shop
Krkonošská 16
54301 Vrchlabí
CZECH REPUBLIC

 


 

8. Reklamacje

Zaleca się kupującemu sprawdzenie stanu przesyłki (uszkodzenie pudełka) przy dostawie przesyłki od kuriera Poczty Czeskiej. Kupujący ma prawo odmówić przyjęcia przesyłki noszącej ślady uszkodzenia. Jeżeli przyjmie tak uszkodzoną przesyłkę, konieczne jest odnotowanie szkody w protokole zdawczym kuriera. Późniejsze reklamacje w tym zakresie nie będą brane pod uwagę.

Po otrzymaniu przesyłki towar objęty jest 24 miesięczną gwarancją. W przypadku wystąpienia w tym czasie wady towaru kupującemu przysługuje prawo do złożenia reklamacji. W takim przypadku skopiuj fakturę lub napisz swoje imię i nazwisko, adres, numer telefonu, numer zamówienia (faktura) na kartce papieru i wyślij wraz z towarem na adres wskazany na fakturze (lub na naszej stronie internetowej). W celu szybszego rozpatrzenia reklamacji zalecamy skorzystanie z formularza reklamacyjnego . W przypadku reklamacji większej ilości towaru konieczne jest wypełnienie formularza dla każdego towaru osobno.

Towar do reklamacji przesłać czysty. Zapakować do odpowiedniego pojemnika. Przewoźnik nie ponosi odpowiedzialności za źle zapakowane przesyłki, a producent nie przyjmuje gwarancji na towary uszkodzone w transporcie.

Sprzedawca rozpatrzy reklamację bez zbędnej zwłoki, nie później niż 30 dni od daty reklamacji. W przypadku uzasadnionej reklamacji kupującemu przysługuje zwrot niezbędnych kosztów, w szczególności kosztów przesyłki, które uiścił przy wysyłce reklamowanego towaru. W takim przypadku zeskanuj list przewozowy i wyślij go na nasz adres e-mail info@hs-sport.cz

W przypadku uznania reklamacji przez producenta kwota pieniężna zostanie zwrócona na podane przez Państwo konto.

Po uznaniu reklamacji okres gwarancji ulega wydłużeniu o czas trwania reklamacji. W przypadku nieuzasadnionej reklamacji okres gwarancji nie ulega przedłużeniu. Jeżeli reklamacja towaru została uregulowana poprzez wymianę towaru na nowy w ustawowym terminie, bieg terminu gwarancji rozpoczyna się od daty zgłoszenia.

Zawsze starannie przechowuj wszystkie dokumenty związane ze skargą.

 

Proszę klientów, że towar do zwrótu / wymiony / ku skarge wysłac do adres:

Kilpi store a Regatta shop
Krkonošská 16
54301 Vrchlabí
CZECH REPUBLIC

 


 

9. Prawa i obowiązki sprzedawcy

Sprzedawca jest zobowiązany do realizacji wiążącego zamówienia i wysłania zamówionego towaru pod wskazany adres dostawy. Integralną częścią przesyłki jest faktura za zakupiony towar.

Sprzedawca ma prawo odrzucić zamówienie, jeśli kupujący wielokrotnie nie wywiązuje się z obowiązku przejęcia przesyłki i zapłacenia za zamówiony towar, lub nieustannie zmienia swoje wymagania nie przyjmując przesyłki.

Sprzedający ma prawo odstąpić od umowy kupna (zamówienie wiążące), jeśli towaru nie ma w magazynie i nie uzgodni z kupującym innego zamówienia.

 


 

10. Ochrona danych osobowych

10.1 Ochronę danych osobowych kupującego będącego osobą fizyczną zapewnia ustawa nr 101/2000 Dz.U. o ochronie danych osobowych z późniejszymi zmianami.

10.2 Kupujący wyraża zgodę na przetwarzanie następujących danych osobowych: imię i nazwisko, adres zamieszkania, numer identyfikacyjny, numer NIP, adres e-mail, numer telefonu (zwane dalej łącznie „danymi osobowymi”).

10.3 Kupujący wyraża zgodę na przetwarzanie danych osobowych przez Sprzedawcę w celu wykonania praw i obowiązków wynikających z umowy kupna oraz dla celów prowadzenia konta użytkownika. O ile kupujący nie wybierze innej opcji, wyraża zgodę na przetwarzanie danych osobowych przez sprzedającego również w celu wysyłania kupującemu informacji i wiadomości handlowych. Zgoda na pełne przetwarzanie danych osobowych zgodnie z niniejszym artykułem nie jest warunkiem, który sam w sobie uniemożliwiałby zawarcie umowy kupna.

10.4 Kupujący przyjmuje do wiadomości, że jest zobowiązany do podania swoich danych osobowych (podczas rejestracji, na swoim koncie użytkownika, przy składaniu zamówienia z interfejsu internetowego sklepu) poprawnie i zgodnie z prawdą oraz że jest zobowiązany do niezwłocznego poinformowania Sprzedawcy o każdej zmianie jego danych osobowych.

10.5 Sprzedawca może upoważnić osobę trzecią do przetwarzania danych osobowych kupującego jako podmiotu przetwarzającego. Poza osobami przewożącymi towar dane osobowe nie będą przekazywane przez sprzedającego osobom trzecim bez uprzedniej zgody kupującego.

10.6 Dane osobowe będą przetwarzane przez okres 3 lat. Następnie zostaną usunięte lub, w przypadku przedłużenia zgody kupującego, zostaną na kolejne 3 lata. Dane osobowe będą przetwarzane w formie elektronicznej w sposób zautomatyzowany lub w formie drukowanej w sposób niezautomatyzowany.

10.7 Kupujący potwierdza, że podane dane osobowe są prawidłowe i został poinformowany o tym, że podanie danych osobowych jest dobrowolne.

10.8 W przypadku, gdy kupujący uważa, że sprzedawca lub podmiot przetwarzający (art. 9 ust. 5) dokonuje przetwarzania jego danych osobowych, co jest sprzeczne z ochroną życia prywatnego i osobistego kupującego lub sprzeczne z prawem, zwłaszcza jeśli dane osobowe są niezgodne ze względu na cel ich przetwarzania może:


10.8.1. zwrócić się do Sprzedającego lub podmiotu przetwarzającego o wyjaśnienie,
 
10.8.2. domagać się od Sprzedającego lub podmiotu przetwarzającego naprawy zaistniałej w ten sposób sytuacji

10.9 Kupujący oświadcza, że został poinformowany, iż zgoda na przetwarzanie danych osobowych może być cofnięta w stosunku do Sprzedawcy za pisemnym zawiadomieniem, które przekazuje na adres Sprzedawcy.

10.10 Jeżeli kupujący zażąda informacji o przetwarzaniu jego danych osobowych, sprzedawca jest zobowiązany do podania tych informacji. Sprzedający ma prawo żądać rozsądnej zapłaty za udzielenie informacji zgodnie z poprzednim zdaniem, nieprzekraczającej kosztów niezbędnych do udzielenia informacji.

 


11. Postanowienia końcowe

 

Wysyłając wiążące zamówienie, kupujący wyraża zgodę na warunki handlowe obowiązujące w dniu wysyłki. Zgadza się również z ceną obowiązującą w dniu wysyłki, chyba że w konkretnym przypadku wyraźnie uzgodniono inaczej.

O ile w warunkach hs-sport.pl nie ustanowiono inaczej, zarówno sprzedawca, jak i kupujący podlegają prawom i obowiązkom wynikającym z Kodeksu handlowego.

 
Klientów poleca prawdziwe recenzje naszych klientów
Wysyłka darmowa przy zakupach powyżej 499 zł
Wysyłka do 24 godzin szeroki wybór dostępnego towaru

  

Za Twoją zgodą zapewniasz, że nasza strona zapamiętuje to, co masz w koszyku, poleca wybrane przez Ciebie produkty i zapamiętuje Twój login, dzięki czemu nie musisz się logować za każdym razem, gdy odwiedzasz nasz e-sklep. Cookies to małe pliki, które są tymczasowo przechowywane w Twojej przeglądarce – wyrażając zgodę na ich przetwarzanie, pomagasz nam ulepszać naszą stronę.

Ustawienia szczegółoweZezwól na wszystko
GLAMI
Glami