Reklamacja towarów
Kupującemy powinien sprawdzić stan przesyłki (uszkodzenie pudełka) przy odbiorze przesyłki od kuriera – Czeskiej poczty. Kupujący ma prawo odmówić przyjęcia przesyłki noszącej ślady uszkodzenia. Jeżeli przyjmie tak uszkodzoną przesyłkę, konieczne jest odnotowanie szkody w protokole zdawczym kuriera. Późniejsze reklamacje w tym zakresie nie będą brane pod uwagę. Po otrzymaniu przesyłki towar objęty jest 24 miesięczną gwarancją. W przypadku wystąpienia w tym czasie wady towaru kupującemu przysługuje prawo do złożenia reklamacji. W takim przypadku należy skopiować fakturę lub napisać swoje imię i nazwisko, adres, numer telefonu, numer zamówienia (faktura) na kartce papieru i wysłać wraz z towarem na adres wskazany na fakturze (lub na naszej stronie internetowej). |
||
Zalecamy skorzystanie z formularza reklamacyjnego w celu szybszego rozpatrzenia reklamacji. | ||
Towar do reklamacji należy przesłać czysty. Zapakować do odpowiedniego opakowania. Kurier nie odpowiada za źle zapakowane przesyłki, a producent nie przyjmuje gwarancji na towary uszkodzone w transporcie. Składając reklamację Kupujący zobowiązany jest do przekazania towaru czystego zgodnie z przepisami higienicznymi i ogólnymi zasadami higieny, w tym wszystkich komponentów i akcesoriów. (Zgodnie z ustawą 258/2000 Sb. - Ustawa o ochronie zdrowia, rzeczy przeznaczone do dalszej manipulacji muszą być czyste). Sprzedawca ma prawo odmówić przyjęcia towaru do reklamacji, jeżeli towar jest zanieczyszczony lub jego elementy są zanieczyszczone.
Proszę klientów, że towar do zwrótu / wymiony / ku skarge wysłac do adres: Kilpi store a Regatta shop Krkonošská 16 54301 Vrchlabí CZECH REPUBLIC
Sprzedawca ma 30 dni od otrzymania towaru na rozpatrzenie reklamacji .W przypadku uzasadnienia reklamacji, kupującemu przysługuje zwrot niezbędnych kosztów, w szczególności kosztów przesyłki, które zapłacił przy wysyłce reklamowanego towaru. W takim przypadku należy zeskanować formularz zgłoszeniowy i przesłać go na nasz adres e-mailowy. W przypadku uznania reklamacji przez producenta kwota zostanie zwrócona na podane przez Państwa konto lub zostanie wysłany do Państwa identyczny nowy towar. Po uznaniu reklamacji okres gwarancji ulega przedłużeniu o czas trwania reklamacji. W przypadku nieuzasadnionej reklamacji okres gwarancji nie ulega przedłużeniu. Jeżeli reklamacja towaru została rozstrzygnięta poprzez wymianę towaru na nowy w ustawowym terminie, okres gwarancji zaczyna biec ponownie od daty złożenia reklamacji. Zawsze starannie przechowuj wszystkie dokumenty związane z reklamacją.
Najtańsza opcja wymiany i zwrotu towaru: InPost a PACKETA proponuje wysłanie przesyłki zwrotnej za jedyne 8,90 zł przy wymianie, zwrocie lub reklamacji. Więcej informacji o usłudze PACKETA znajdziesz tutaj: POKAŻ Więcej informacji o InPost znajdziesz tutaj: POKAŻ
Formularz reklamacyjny możesz pobrać tutaj: FORMULARZ REKLAMACYJNY
|