W magazynie
W magazynie
Męska kurtka membranowa Kilpi HASTAR-M to lider w kategorii wodoodpornych kurtek outdoorowych. Jego precyzyjne wykonanie, rozwiązanie konstrukcyjne i funkcjonalność szczególnie zachwycą miłośników sportów zimowych, takich jak narciarstwo alpejskie, freeride, narciarstwo czy wspinaczka górska. Materiał membranowy DERMIZAX w połączeniu z podklejanymi szwami, wodoodpornymi zamkami YKK i wodoodpornością 20 000 mm/24h/m2 jest wystarczająco wodoodporny, mocny i niezawodny. Zamki wentylacyjne zapewniają maksymalną oddychalność i wentylację. Idealnie dopasowany krój i wyprofilowane rękawy gwarantują wygodę i swobodę ruchów. Obszerny kaptur z trzypunktową regulacją i wzmocnionym daszkiem można przymocować również do kasku. Wysoki kołnierz z perforacją pozwala wygodnie ukryć twarz przed wiatrem. HASTAR-M posiada łącznie 6 kieszeni zapinanych na zamek błyskawiczny, zapinanych na wodoodporne zamki YKK, w tym jedną na rękawie na karnet narciarski oraz wewnętrzną kieszeń zapinaną na zamek na kosztowności. Dolny brzeg wyposażony jest w elastyczną gumkę. Szerokość rękawa można regulować za pomocą rzepu. Wewnętrzny antyśniegowy i odpinany kołnierz zapobiega przedostawaniu się śniegu pod kurtkę. Używany na całym świecie odblask RECCO zwiększa szansę na znalezienie Cię w wypadku terenowym. Długie uchwyty zamka błyskawicznego można łatwo obsługiwać nawet w rękawiczkach. Kurtka HASTAR-M dostępna jest w kilku wariantach kolorystycznych i świetnie komponuje się ze spodniami narciarskimi Kilpi LAZZARO-M. Aby zachować funkcjonalność i trwałość odzieży membranowej, zalecamy przestrzeganie zaleceń prania i pielęgnacji zamieszczonych na metce.
W celu przyspieszenia wymiany prosimy o dołączenie do wysyłanego towaru formularza informacyjnego oraz paragonu.
Jak możesz wymienić zakupiony towar? Jeżeli zamówiłeś towar, który Ci nie odpowiada lub nie jest całkowicie zgodny z Twoimi wyobrażeniami, chętnie wymienimy go na inny rozmiar lub inny towar. Tylko nieuszkodzony i nienoszony towar można zapakować i odesłać wraz z formularzem do naszego sklepu. Kupujący ma prawo dokonać wymiany towaru w ciągu 14 dni od otrzymania przesyłki bez podania powodu.
Jeżeli którykolwiek z powyższych warunków nie zostanie spełniony, nie przyjmiemy zlecenia wymiany i towar zostanie zwrócony.
Najtańsza opcja wymiany i zwrotu towaru: InPost a PACKETA proponuje wysłanie przesyłki zwrotnej za jedyne 8,90 zł przy wymianie, zwrocie lub reklamacji. Więcej informacji o usłudze PACKETA znajdziesz tutaj: POKAŻ Więcej informacji o InPost znajdziesz tutaj: POKAŻ
Proszę klientów, że towar do zwrótu / wymiony / ku skarge wysłac do adres: HS-Sport shops s.r.o. Krkonošská 16 54301 Vrchlabí CZECH REPUBLIC |
NIE WYSYŁAJ TOWARÓW , które zwracasz za pobraniem . Otrzymana w ten sposób przesyłka nie zostanie przyjęta.
Koszty zwrotu: Będą Państwo musieli ponieść bezpośrednie koszty związane z wysłaniem towaru do wymiany.
W przypadku błędnie dobranego rozmiaru przez klienta zastrzegamy sobie prawo do ponownego obciążenia kosztów związanych z transportem:
POLAND
Wymieniony towar wyślemy do Państwa firmą transportową. Transport 24,90 PLN i płatność przy odbiorze 9,90 PLN .
Formularz wymiany można pobrać tutaj: FORMULARZ WYMIANY
Aby przyspieszyć wypłatę , do wysyłanego towaru dołącz formularz i paragon.
Formularz zwrotu możesz pobrać tutaj: FORMULARZ ZWROTU
|
Kupującemy powinien sprawdzić stan przesyłki (uszkodzenie pudełka) przy odbiorze przesyłki od kuriera – Czeskiej poczty. Kupujący ma prawo odmówić przyjęcia przesyłki noszącej ślady uszkodzenia. Jeżeli przyjmie tak uszkodzoną przesyłkę, konieczne jest odnotowanie szkody w protokole zdawczym kuriera. Późniejsze reklamacje w tym zakresie nie będą brane pod uwagę. Po otrzymaniu przesyłki towar objęty jest 24 miesięczną gwarancją. W przypadku wystąpienia w tym czasie wady towaru kupującemu przysługuje prawo do złożenia reklamacji. W takim przypadku należy skopiować fakturę lub napisać swoje imię i nazwisko, adres, numer telefonu, numer zamówienia (faktura) na kartce papieru i wysłać wraz z towarem na adres wskazany na fakturze (lub na naszej stronie internetowej). |
||
Zalecamy skorzystanie z formularza reklamacyjnego w celu szybszego rozpatrzenia reklamacji. | ||
Towar do reklamacji należy przesłać czysty. Zapakować do odpowiedniego opakowania. Kurier nie odpowiada za źle zapakowane przesyłki, a producent nie przyjmuje gwarancji na towary uszkodzone w transporcie. Składając reklamację Kupujący zobowiązany jest do przekazania towaru czystego zgodnie z przepisami higienicznymi i ogólnymi zasadami higieny, w tym wszystkich komponentów i akcesoriów. (Zgodnie z ustawą 258/2000 Sb. - Ustawa o ochronie zdrowia, rzeczy przeznaczone do dalszej manipulacji muszą być czyste). Sprzedawca ma prawo odmówić przyjęcia towaru do reklamacji, jeżeli towar jest zanieczyszczony lub jego elementy są zanieczyszczone.
Proszę klientów, że towar do zwrótu / wymiony / ku skarge wysłac do adres: HS-Sport shops s.r.o. Krkonošská 16 54301 Vrchlabí CZECH REPUBLIC
Sprzedawca ma 30 dni od otrzymania towaru na rozpatrzenie reklamacji .W przypadku uzasadnienia reklamacji, kupującemu przysługuje zwrot niezbędnych kosztów, w szczególności kosztów przesyłki, które zapłacił przy wysyłce reklamowanego towaru. W takim przypadku należy zeskanować formularz zgłoszeniowy i przesłać go na nasz adres e-mailowy. W przypadku uznania reklamacji przez producenta kwota zostanie zwrócona na podane przez Państwa konto lub zostanie wysłany do Państwa identyczny nowy towar. Po uznaniu reklamacji okres gwarancji ulega przedłużeniu o czas trwania reklamacji. W przypadku nieuzasadnionej reklamacji okres gwarancji nie ulega przedłużeniu. Jeżeli reklamacja towaru została rozstrzygnięta poprzez wymianę towaru na nowy w ustawowym terminie, okres gwarancji zaczyna biec ponownie od daty złożenia reklamacji. Zawsze starannie przechowuj wszystkie dokumenty związane z reklamacją.
Najtańsza opcja wymiany i zwrotu towaru: InPost a PACKETA proponuje wysłanie przesyłki zwrotnej za jedyne 8,90 zł przy wymianie, zwrocie lub reklamacji. Więcej informacji o usłudze PACKETA znajdziesz tutaj: POKAŻ Więcej informacji o InPost znajdziesz tutaj: POKAŻ
Formularz reklamacyjny możesz pobrać tutaj: FORMULARZ REKLAMACYJNY
|
Informacje wysyłkowe:
POLSKA
Przy zamówieniu powyżej 499 PLN wysyłka jest BEZPŁATNA przez przewoźnika Packeta - Dostawa kurierska na adres.
Opcje transportu | |
DPD - Dostawa kurierska na adres | 26,90 PLN |
Packeta - Dostawa kurierska na adres | 24,90 PLN |
Packeta - InPost Paczkomat | 24,90 PLN |
Opcje płatności | |
Płatność kartą online | 0 PLN |
Metoda płatności BLIK | 0 PLN |
Apple Pay | 0 PLN |
Google Pay | 0 PLN |
Przelew płatność z góry | 0 PLN |
Płatność przy odbiorze | 9,90 PLN |
Opłata za zwrot InPost i Packet wynosi 8,90 zł.
Za Twoją zgodą zapewniasz, że nasza strona zapamiętuje to, co masz w koszyku, poleca wybrane przez Ciebie produkty i zapamiętuje Twój login, dzięki czemu nie musisz się logować za każdym razem, gdy odwiedzasz nasz e-sklep. Cookies to małe pliki, które są tymczasowo przechowywane w Twojej przeglądarce – wyrażając zgodę na ich przetwarzanie, pomagasz nam ulepszać naszą stronę.